ALUDOOR

PRODUKTY

Aludoor segmentowa brama przemysłowa dla Twojej firmy

Bramy przeszklone Aludoor zbudowane sa z aluminiowych sekcji przeszklonych wykonywanych na projektowany wymiar.

W branży przemysłowej, tam gdzie światło i dobra widoczność mają istotne znaczenie, brama Aludoor jest niezastąpiona.

Możliwość zastosowania różnych wypełnień panela AluDoor spełnia oczekiwania pod względem estetycznym jak i użytkowym.

Beditom bramy garażowe

KOLORYSTYKA

STRUKTURY

OPCJE WYKONANIA

Beditom bramy garażowe
ALUDOOR
Beditom bramy garażowe
ALUDOOR
Beditom bramy garażowe
ALUDOOR
Beditom bramy garażowe
ALUDOOR
Beditom bramy garażowe
ALUDOOR

PLIKI DO POBRANIA

Rodzaje prowadzeń

Oznaczenie parametrów otworu bramowego

Beditom bramy garażowe
Podstawowe wymiary otworu i ich oznaczenia potrzebne do prawidłowego doboru bramy przemysłowej

B – szerokość otworu, wymiar zamówieniowy
H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych h – wysokość pomieszczenia

Rodzaje systemów prowadzeń przemysłowych

Z uwagi na przestrzenną charakterystykę zabudowy bram segmentowych, decydującym czynnikiem warunkującym prawidłowy montaż jest właściwy dobór konstrukcji prowadzenia, odpowiadający lokalnym warunkom technicznym. Oferujemy różne systemy, które z powodzeniem mogą zostać dopasowane do każdej sytuacji.

System prowadzeń STL – prowadzenie standardowe

Beditom bramy garażowe
parametr wymagane parametry zabudowy [mm]
B do 7000 (waga max. 700 kg)
H do 6000
d min. 420; dla H > 5570  dmin = 510
P H + 660
otwieranie ręczne przekładnia łańcuchowa napęd
a = 140 a = 140 a = 140
b = 140 b = 280 b = 350

System prowadzeń LHR – prowadzenie niskie wał z tyłu

Beditom bramy garażowe
parametr wymagane parametry zabudowy [mm]
B do 5000 (waga max. 300 kg)
H do 5000
d min. 205; bez napinacza linek
d min. 240; z napinaczem linek
P H + 660
otwieranie  ręczne przekładnia  łańcuchowa napęd
a = 155 a = 155 a = 155
b = 155 b = 2325 b = 395

System prowadzeń VL – prowadzenie pionowe

Beditom bramy garażowe

parametr

wymagane parametry zabudowy [mm]

B

do 8000

(waga max. 700 kg)

H

do 6000

d

H + 300

P

425 (dla H ≤ 3300)

P

475 (dla H > 3300)

otwieranie  ręczne

przekładnia  łańcuchowa

napęd

a = 140

a = 140

a = 140

b = 140

b = 280

b = 350

System prowadzeń HL-INC – prowadzenie przewyższone skośne

Beditom bramy garażowe

parametr

wymagane parametry zabudowy [mm]

B

do 8000

(waga max. 700 kg) X ≤ 35°

H

do 6000

HL

d – E

E

240 (dla H ≤ 4800 HL ≤ 1370)

E

305 (dla H ≤ 4800 HL ≤ 2500)

E

360 (dla H ≤ 6000 HL ≤ 4100)

P

H – HL + 990

a = 140

a = 140

a = 140

b = 140

b = 280

b = 350

System prowadzeń HLo – prowadzenie przewyższone z wałem obniżonym na konsoli

Beditom bramy garażowe

parametr

wymagane parametry zabudowy [mm]

B

do 6000

(waga max. 350 kg)

H

do 6000

HL

d – 250

E

240 (dla H ≤ 4800 HL ≤ 1370)

E

305 (dla H ≤ 4800 HL ≤ 2500)

E

360 (dla H ≤ 6000 HL ≤ 4100)

P

H – HL + 990

a = 140

a = 140

a = 140

b = 140

b = 280

b = 350

Podwieszenie bram w zależności od ich wysokości I długości prowadnic poziomych

Beditom bramy garażowe

Sposób podwieszenia bram dla p<3500 mm

Beditom bramy garażowe

Sposób podwieszenia bram dla 3500<p<5000 mm

Beditom bramy garażowe

Sposób podwieszenia bram dla p>5000

Typy montażu

W celu  zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji bram podane powyżej zalecenia należy stosować obligatoryjnie. W przypadku wystąpienia utrudnionych warunków technicznych i braku możliwości zapewnienia właściwej ilości podwieszeń prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.

Beditom bramy garażowe

L – lewa strona
R – prawa strona

od 2000 mm do 3500 mm = min. 2 tj. (1xL – 1xR)
od 3501 mm do 6500 mm = min. 4 tj. (2xL – 2xR)
od 6501 mm do 7500 mm = min. 6 tj. (3xL – 3xR)

Przykładowe sposoby montażu prowadnic

Właściwy montaż prowadnic pionowych jest jednym z najważniejszych etapów instalacji bramy. Prawidłowo zamontowane prowadnice gwarantują bezpieczną i późniejszą właściwą eksploatację. Dokładne zalecenia co do sposobu montażu znajdą Państwo w naszych pozostałych materiałach technicznych.

W świetle otworu

Beditom bramy garażowe

Do ściany murowanej

Beditom bramy garażowe

Do zabudowy lekkiej

Beditom bramy garażowe

Sposoby umieszczenia drzwi osobowych względem bramy

Tam gdzie jest to możliwe zaleca się rozdzielić się ruch osobowy i towarowy. Drzwi osobowe mogą zostać wbudowane w bramę, ale ma to wpływ na stabilność bramy, a ograniczenia technologiczne mogą wpłynąć na możliwość wykorzystania takich drzwi jako wyjście ewakuacyjne.

Całkowite oddzielenie ruchu osobowego od towarowego

Beditom bramy garażowe

Oddzielenie ruchu osobowego od towarowego w tym samym otworze

Beditom bramy garażowe

Drzwi osobowe wbudowane w bramę

Beditom bramy garażowe
Beditom bramy garażowe

Prawidłowe użytkowanie bramy przemysłowej zależy nie tylko od niezbędnej konserwacji i serwisu, ale także od odpowiedniego jej zaprojektowania, spełniającego wymagania klienta, z uwzględnieniem wszystkich opcji zabudowy.

Od ponad 20 lat jako lider i prekursor rozwiązań technicznych wyposażamy nasze bramy tak, aby spełniały rygorystyczne i najnowsze wymagania bezpieczeństwa określone w Normach Europejskich. Nasze produkty posiadają znak CE.

Do takich urządzeń i rozwiązań należą między innymi:

1. Zabezpieczenie przed zerwaniem linek – zabezpiecza przed niekontrolowanym opadnięciem płaszcza bramy w przypadku zerwania stalowych linek nośnych.

2. Zabezpieczenie przed pęknięciem sprężyn – w przypadku pęknięcia jednej ze sprężyn skrętnych zapewnia maksymalne bezpieczeństwo poprzez zablokowanie mechanizmu.

3. Zabezpieczenie przeciwwłamaniowe przeznaczone jest do małych lekkich drzwi otwieranych elektrycznie w celu zabezpieczenia bramy przed podniesieniem z zewnątrz.

4. Specjalnie wyprofilowane prowadnice zapobiegające wypadaniu rolek.

5. Osłony prowadnic pionowych odcinają je od bezpośredniego kontaktu z ruchomymi elementami prowadnicy pionowej.

6. Możliwość podłączenia systemu alarmowego do bramy automatycznej

7. Zabezpieczenie przed przeciążeniem – po napotkaniu na przeszkodę zatrzymuje bramę i cofa ją do góry.

8. Fotokomórki zapewniają zatrzymanie bramy i powrót do pozycji otwartej w przypadku napotkania przeszkody w świetle bramy.

9. Kurtyna świetlna zapobiega niekontrolowanemu przejazdowi przez światło bramy – idealna do drzwi z niskim progiem

10. Czujnik ruchu wykrywa obiekty przed / lub za bramą w celu dostarczenia odpowiedniego sygnału sterującego do centrali

11. Sygnalizacja świetlna dostarcza informacji o lokalizacji i możliwości przejazdu

Opcje

Beditom bramy garażowe

Przekładnia łańcuchowa

Beditom bramy garażowe

Blokada przeciwpodważeniowa

Beditom bramy garażowe

Drzwi serwisowe w bramie

 

Beditom bramy garażowe

Okna

Beditom bramy garażowe

Okna ze stali nierdzewnej

 

Beditom bramy garażowe

Przeszklenie Aludoor

Beditom bramy garażowe

Kratki wentylacyjne

Beditom bramy garażowe

Panel Aludoor

Beditom bramy garażowe

Klapa odciągu spalin

Beditom bramy garażowe

Zasuwy