Segmentowe bramy garażowe

SEGMENTOWE BRAMY GARAŻOWE

Informacje ogólne o segmentowych bramach garażowych

Brama garażowa segmentowa Beditom przeznaczona jest do zabudowy otworów bramowych w budownictwie jednorodzinnym. Zbudowana jest z prowadzeń pionowych, poziomych podwieszanych do sufitu i stalowego izolowanego płaszcza bramy. Konstrukcja bramy wykonana jest z elementów stalowych ocynkowanych. Brama uszczelniona jest po całym obwodzie i między segmentami. Segmenty płaszcza bramy izolowane są bezfreonową pianką poliuretanową gr. 40 mm. Bramy dostępne w wersji ręcznej lub automatycznej.

Beditom bramy garażowe

PRODUKTY

Bramy garażowe dla Twojego domu

INFORMACJE TECHNICZNE

Płaszcz bramy

Płaszcz bramy garażowej zbudowany jest ze segmentów (paneli) o grubości 40 mm z blachy stalowej ocynkowanej z rdzeniem izolującym z bezfreonowej pianki poliuretanowej. Kształt krawędzi segmentu specjalnie wyprofilowany w celu uniemożliwienia przytrzaśnięcia palców. Na końcach segmentów montowane są wzmacniające okucia stalowe, ocynkowane, do których instalowane są elementy łączące segmenty takie jak; stalowe zawiasy boczne z łożyskowanymi rolkami nylonowymi umożliwiającymi prowadzenie bramy w prowadnicach oraz dla każdej szerokości bramy zawiasy środkowe zapewniające odpowiednią sztywność płaszcza bramy garażowej. Bramy wyposażone są w system trwałych, elastycznych i odpornych na działanie warunków atmosferycznych uszczelek, które umieszczone są na całym obwodzie bramy i pomiędzy segmentami. Uszczelnienia pomiędzy górnym panelem a nadprożem zapewnia uszczelka montowana do górnego panela lub do nadproża. W panelu dolnym zamontowana jest uszczelka ze specjalnego modyfikowanego materiału EPDM, przylegająca do podłoża.

Prowadzenia

Wykonane z profilowanych ocynkowanych elementów stalowych uniemożliwiających wysunięcie i wypadnięcie łożyskowanych rolek nylonowych. Prowadnice pionowe wyposażone są w zintegrowane uszczelki boczne, które wraz z uszczelką dolną i górną bramy garażowej tworzą uszczelnienie obwodowe dla pozycji zamkniętej. Prowadnice poziome wyposażone w profil stężający i przystosowane do podwieszeń dobieranych do wielkości bramy i rodzaju konstrukcji w celu zapewnienia stabilności i sztywności podczas użytkowania.

Bramy dostępne są w dwóch systemach wyważenia.

Pierwszy system sprężyn skrętnych dla prowadzeń montowanych na wale w nadprożu lub z tyłu prowadnic poziomych. Sprężyny skrętne standardowo zaprojektowane na min 20 000 cykli wykonane w wersji ocynkowanej. Istnieje możliwość wykonania sprężyn na większą ilość cykli, np. 50 000, 100 000 cykli. Mechanizmy zabezpieczające przed pęknięciem sprężyn (MZS) w standardzie.

Drugi system sprężyn naciągowych dla prowadzeń montowane wzdłuż prowadnic pionowych w ilości od 2 do 3 sztuk na stronę, wykonane w wersji ocynkowanej zaprojektowane na 25 000 cykli.

Beditom bramy garażowe

PLIKI DO POBRANIA

Przeszklenie

Beditom bramy garażowe

Okno typu S1

Okrągłe, nierdzewne, o średnicy 240 mm z szybą bezpieczną.

Beditom bramy garażowe

Okno typu S3

Kwadratowe, nierdzewne, o wymiarze 230×230 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P1

Czarne, plastikowe, o wymiarze 610×203 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P2

Prostokątne, czarne, plastikowe, o wymiarze 640×336 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P3

Prostokątne, wymiar zewnętrzny 490×324 mm.

Wypełnienie: podwójna szyba akrylowa
Ramka: tworzywo sztuczne
Kolory: biały RAL 9016, czarny RAL 9005, brąz RAL 8014, struktura woodgrain

Beditom bramy garażowe

Przeszklenie Aludoor

Pełne przeszklenie segmentu bramy. Segment bramy zbudowany z profili aluminiowych

Zamki

Beditom bramy garażowe

Zamek typu LUX

Zamek w kolorze czarnym wyposażony we wkładkę patentową

Beditom bramy garażowe

Zamek typu OPTIMUM

Zamek w kolorze czarnym wyposażony we wkładkę patentową

Beditom bramy garażowe

Zamek typu STANDARD

Zamek w kolorze czarnym w układzie poziomym wyposażony we wkładkę patentową

Inne

Beditom bramy garażowe

Zasuwy

Zasuwa boczna ryglująca mechanicznie do prowadzenia pionowego

Beditom bramy garażowe

Kratki wentylacyjne

Czarna, wymiar 344x138mm.

Beditom bramy garażowe

Furtka w bramie

Furtka w bramie umożliwia komunikację bez konieczności otwierania całej bramy

Beditom bramy garażowe

Szprosy dekoracyjne

Różne wzory okien ze szprosami

Parametry otworu garażowego

Beditom bramy garażowe

B – szerokość otworu, wymiar zamówieniowyBf – szerokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
Hf – wysokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
Hp – wysokość prowadnic od posadzki garażu
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych
pg – głębokość garażu
Pn – długość napędu z szyna

Rodzaje prowadzeń garażowych

Prowadzenie G320 – sprężyny skrętne z przodu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie G200 – sprężyny skrętne z przodu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie G100 – sprężyny skrętne z tyłu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie TS100 – sprężyny naciągowe

Beditom bramy garażowe

NOWOŚĆ

Prowadzenie TS100

Beditom bramy garażowe

Preinstalowane i już naprężone sprężyny wraz z linkami w prowadnicach pionowych

Zalety nowego systemu prowadzeń:

  • solidna i trwała konstrukcja zgodna z europejskimi normami
  • łatwy montaż „idea jednego narzędzia”
  • krótszy montaż (nawet do 60 min) poprzez odpowiednio
    sprefabrykowaną konstrukcję bramy umożliwiającą bardzo prosty i łatwy montaż (patrz instrukcja montażu)
  • przyjazny logistycznie
Beditom bramy garażowe

Właściwe użytkowanie bram związane jest nie tylko z koniecznymi zabiegami konserwacyjnymi i serwisowymi, ale również wynika z właściwego zaprojektowania bramy spełniającego wymagania Klienta z uwzględnieniem jej możliwości zabudowy.

Od ponad 20 lat jako lider i prekursor rozwiązań technicznych wyposażamy nasze bramy tak aby spełniały rygorystyczne i najnowsze wymagania bezpieczeństwa zawarte w Normach Europejskich i znakujemy nasze wyroby znakiem CE.

Do takich urządzeń i rozwiązań zaliczamy m.in.:

  1. Specjalnie wyprofilowane panele (od wewnątrz i z zewnątrz) uniemożliwiające przytrzaśnięcie palców w miejscu ich łączenia oraz w miejscach montażu zawiasów.
  2. Specjalnie wyprofilowane prowadnice zapobiegające wypadnięciu rolek.
  3. Zabezpieczenie pęknięcia linki chroni przed niekontrolowanym opadnięciem skrzydła bramy w przypadku pęknięcia linek stalowych.
  4. Zabezpieczenie pęknięcia sprężyn w przypadku pęknięcia jednej ze sprężyn skrętnej zapewniają maksimum bezpieczeństwa.
  5. Osłony prowadnic pionowych odcinają od bezpośredniego kontaktu z elementami ruchomymi na prowadnicy pionowej.
  6. Blokada przeciwwyważeniowa bramy dodatkowo zabezpiecza przed niepożądanym otwarciem z zewnątrz
  7. Opatentowana mechaniczna blokada antywłamaniowa bramy automatycznej
  8. Możliwość podłączenia systemu alarmowego do bramy automatycznej
  9. Zabezpieczenie przeciążeniowe w sytuacji zetknięcia z przeszkodą, zatrzymuje skrzydło bramy, a następnie cofa je do góry.
  10. Fotokomórki zapewniają zatrzymanie bramy i jej powrót do pozycji otwartej, jeżeli w świetle przejazdu pojawi się przeszkoda.