Segmentowe bramy garażowe

SEGMENTOWE BRAMY GARAŻOWE

Informacje ogólne o segmentowych bramach garażowych

Brama garażowa segmentowa Beditom przeznaczona jest do zabudowy otworów bramowych w budownictwie jednorodzinnym. Zbudowana jest z prowadzeń pionowych, poziomych podwieszanych do sufitu i stalowego izolowanego płaszcza bramy. Konstrukcja bramy wykonana jest z elementów stalowych ocynkowanych. Brama uszczelniona jest po całym obwodzie i między segmentami. Segmenty płaszcza bramy izolowane są bezfreonową pianką poliuretanową gr. 40 mm. Bramy dostępne w wersji ręcznej lub automatycznej.

Beditom bramy garażowe

PRODUKTY

Bramy garażowe dla Twojego domu

INFORMACJE TECHNICZNE

Płaszcz bramy

Płaszcz bramy garażowej zbudowany jest ze segmentów (paneli) o grubości 40 mm z blachy stalowej ocynkowanej z rdzeniem izolującym z bezfreonowej pianki poliuretanowej. Kształt krawędzi segmentu specjalnie wyprofilowany w celu uniemożliwienia przytrzaśnięcia palców. Na końcach segmentów montowane są wzmacniające okucia stalowe, ocynkowane, do których instalowane są elementy łączące segmenty takie jak; stalowe zawiasy boczne z łożyskowanymi rolkami nylonowymi umożliwiającymi prowadzenie bramy w prowadnicach oraz dla każdej szerokości bramy zawiasy środkowe zapewniające odpowiednią sztywność płaszcza bramy garażowej. Bramy wyposażone są w system trwałych, elastycznych i odpornych na działanie warunków atmosferycznych uszczelek, które umieszczone są na całym obwodzie bramy i pomiędzy segmentami. Uszczelnienia pomiędzy górnym panelem a nadprożem zapewnia uszczelka montowana do górnego panela lub do nadproża. W panelu dolnym zamontowana jest uszczelka ze specjalnego modyfikowanego materiału EPDM, przylegająca do podłoża.

Prowadzenia

Wykonane z profilowanych ocynkowanych elementów stalowych uniemożliwiających wysunięcie i wypadnięcie łożyskowanych rolek nylonowych. Prowadnice pionowe wyposażone są w zintegrowane uszczelki boczne, które wraz z uszczelką dolną i górną bramy garażowej tworzą uszczelnienie obwodowe dla pozycji zamkniętej. Prowadnice poziome wyposażone w profil stężający i przystosowane do podwieszeń dobieranych do wielkości bramy i rodzaju konstrukcji w celu zapewnienia stabilności i sztywności podczas użytkowania.

Bramy dostępne są w dwóch systemach wyważenia.

Pierwszy system sprężyn skrętnych dla prowadzeń montowanych na wale w nadprożu lub z tyłu prowadnic poziomych. Sprężyny skrętne standardowo zaprojektowane na min 20 000 cykli wykonane w wersji ocynkowanej. Istnieje możliwość wykonania sprężyn na większą ilość cykli, np. 50 000, 100 000 cykli. Mechanizmy zabezpieczające przed pęknięciem sprężyn (MZS) w standardzie.

Drugi system sprężyn naciągowych dla prowadzeń montowane wzdłuż prowadnic pionowych w ilości od 2 do 3 sztuk na stronę, wykonane w wersji ocynkowanej zaprojektowane na 25 000 cykli.

Beditom bramy garażowe

PLIKI DO POBRANIA

Przeszklenie

Beditom bramy garażowe

Okno typu S1

Okrągłe, nierdzewne, o średnicy 240 mm z szybą bezpieczną.

Beditom bramy garażowe

Okno typu S3

Kwadratowe, nierdzewne, o wymiarze 230×230 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P1

Czarne, plastikowe, o wymiarze 610×203 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P2

Prostokątne, czarne, plastikowe, o wymiarze 640×336 mm.

Beditom bramy garażowe

Okno typu P3

Prostokątne, wymiar zewnętrzny 490×324 mm.

Wypełnienie: podwójna szyba akrylowa
Ramka: tworzywo sztuczne
Kolory: biały RAL 9016, czarny RAL 9005, brąz RAL 8014, struktura woodgrain

Beditom bramy garażowe

Przeszklenie Aludoor

Pełne przeszklenie segmentu bramy. Segment bramy zbudowany z profili aluminiowych

Zamki

Beditom bramy garażowe

Zamek typu LUX

Zamek w kolorze czarnym wyposażony we wkładkę patentową

Beditom bramy garażowe

Zamek typu OPTIMUM

Zamek w kolorze czarnym wyposażony we wkładkę patentową

Beditom bramy garażowe

Zamek typu STANDARD

Zamek w kolorze czarnym w układzie poziomym wyposażony we wkładkę patentową

Inne

Beditom bramy garażowe

Zasuwy

Zasuwa boczna ryglująca mechanicznie do prowadzenia pionowego

Beditom bramy garażowe

Kratki wentylacyjne

Czarna, wymiar 344x138mm.

Beditom bramy garażowe

Furtka w bramie

Furtka w bramie umożliwia komunikację bez konieczności otwierania całej bramy

Beditom bramy garażowe

Szprosy dekoracyjne

Różne wzory okien ze szprosami

Parametry otworu garażowego

Beditom bramy garażowe

B – szerokość otworu, wymiar zamówieniowyBf – szerokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
H – wysokość otworu, wymiar zamówieniowy
Hf – wysokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy
Hp – wysokość prowadnic od posadzki garażu
a – szerokość lewego węgarka bocznego
b – szerokość prawego węgarka bocznego
d – wysokość nadproża
P – długość prowadnic poziomych
pg – głębokość garażu
Pn – długość napędu z szyna

Rodzaje prowadzeń garażowych

Prowadzenie G320 – sprężyny skrętne z przodu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie G200 – sprężyny skrętne z przodu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie G100 – sprężyny skrętne z tyłu

Beditom bramy garażowe

Prowadzenie TS100 – sprężyny naciągowe

Beditom bramy garażowe

NOWOŚĆ

Prowadzenie TS100

Beditom bramy garażowe

Preinstalowane i już naprężone sprężyny wraz z linkami w prowadnicach pionowych

Zalety nowego systemu prowadzeń:

  • solidna i trwała konstrukcja zgodna z europejskimi normami
  • łatwy montaż „idea jednego narzędzia”
  • krótszy montaż (nawet do 60 min) poprzez odpowiednio
    sprefabrykowaną konstrukcję bramy umożliwiającą bardzo prosty i łatwy montaż (patrz instrukcja montażu)
  • przyjazny logistycznie
Beditom bramy garażowe

Właściwe użytkowanie bram związane jest nie tylko z koniecznymi zabiegami konserwacyjnymi i serwisowymi, ale również wynika z właściwego zaprojektowania bramy spełniającego wymagania Klienta z uwzględnieniem jej możliwości zabudowy.

Od ponad 20 lat jako lider i prekursor rozwiązań technicznych wyposażamy nasze bramy tak aby spełniały rygorystyczne i najnowsze wymagania bezpieczeństwa zawarte w Normach Europejskich i znakujemy nasze wyroby znakiem CE.

Do takich urządzeń i rozwiązań zaliczamy m.in.:

  1. Specjalnie wyprofilowane panele (od wewnątrz i z zewnątrz) uniemożliwiające przytrzaśnięcie palców w miejscu ich łączenia oraz w miejscach montażu zawiasów.
  2. Specjalnie wyprofilowane prowadnice zapobiegające wypadnięciu rolek.
  3. Zabezpieczenie pęknięcia linki chroni przed niekontrolowanym opadnięciem skrzydła bramy w przypadku pęknięcia linek stalowych.
  4. Zabezpieczenie pęknięcia sprężyn w przypadku pęknięcia jednej ze sprężyn skrętnej zapewniają maksimum bezpieczeństwa.
  5. Osłony prowadnic pionowych odcinają od bezpośredniego kontaktu z elementami ruchomymi na prowadnicy pionowej.
  6. Blokada przeciwwyważeniowa bramy dodatkowo zabezpiecza przed niepożądanym otwarciem z zewnątrz
  7. Opatentowana mechaniczna blokada antywłamaniowa bramy automatycznej
  8. Możliwość podłączenia systemu alarmowego do bramy automatycznej
  9. Zabezpieczenie przeciążeniowe w sytuacji zetknięcia z przeszkodą, zatrzymuje skrzydło bramy, a następnie cofa je do góry.
  10. Fotokomórki zapewniają zatrzymanie bramy i jej powrót do pozycji otwartej, jeżeli w świetle przejazdu pojawi się przeszkoda.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.